Inschrijven

Yeti is een ondervereniging van de Delftse studentenvereniging K.S.V. Sanctus Virgilius, beter bekend als Virgiel. Niet iedereen die lid is van Yeti is ook lid van Virgiel. Bij Yeti maken we geen onderscheid tussen deze groepen, iedereen is Yetiaan. Het enige verschil tussen wel- en niet Virgiel-leden bij Yeti is de inschrijvingsprocedure. Hoe dat werkt, vind je hieronder.

Ik ben lid van Virgiel

Als je lid bent van Virgiel kun je je direct inschrijven als lid bij Yeti via de inschrijflink hieronder. Aan het begin van het jaar tijdens de kenninsmakingstijd zal er ook gelegenheid zijn om je in te schrijven. Ook gedurende het jaar kun je je ook nog inschrijven. Alle Virgilianen worden direct na inschrijving aangenomen als lid van Yeti. Zij moeten daarna nog wel, zoals iedereen, een korte cursus volgens om zelfstandig in de hal te mogen klimmen, de ZIT-cursus.

Virgilianen kunnen zich het hele jaar door inschrijven via deze link!

Ik ben/word geen lid van Virgiel

Yeti mag naast Virgilianen, ook een bepaald percentage niet-Virgilianen inschrijven. Helaas kunnen we niet iedereen aannemen en moeten we soms een selectie maken uit de inschrijvingen.
Inschrijven kan tijdens de OWee op de sportmarkt op X! Dat is dit jaar op de woensdag van de OWee.

Voor lidmaatschap is ook het sjaarschweekend verplicht. Hier kan je je eerste ervaring opdoen met het buiten rotsklimmen en zal je ook het een en ander over de tradities en gebruiken van onze mooie vereniging meekrijgen.

Voor meer informatie of andere vragen kun je altijd mailen naar de secretaris. (secretaris@yeti.alpenclub.nl)

Contributie

Om de vereniging jaarlijks draaiende te houden betaald elk lid contributie. Deze contributie is niet hoog, maar voor de vereniging wel erg belangrijk!

Virgilianen: €35,- per jaar
Niet-Virgilianen: €50,- per jaar

Niet-Virgilianen betalen jaarlijks meer contributie om gebruik en onderhoud van de Sociëteit K.S.S. Alcuin te bekostigen.

Let op: Als je je uitschrijft bij Virgiel dan ben je niet automatisch ook uitgeschreven bij S.V.A.C. Yeti, stuur een mail naar de secretaris (secretaris@yeti.alpenclub.nl) om je uitschrijving af te ronden.

De uitschrijfdeadline is elk jaar op 1 oktober, ben je te laat dan betaal je contributie voor het volgende verenigingsjaar.