Yeti x Paapschnee: offpiste dag

Hee skiërs!

Vanuit Yeti wordt er tijdens de Paapschnee wispo een off-piste cursus georganiseerd voor maar 39 euro in Alpe d’Huez. Dus als jij denkt: ik zoek wat meer uitdaging en wil leip shredden met m’n clubgenoten, dan is dit ideaal voor jou! Let op: je moet wel comfortabel zwarte pistes kunnen skiën. Het is onder begeleiding van een gids in groepjes van 8, en clubs worden zoveel mogelijk bij elkaar gezet. Het is op donderdag 8 februari. Je wordt ingedeeld in een ochtend- of middagshift, waarna je genoeg tijd overhoudt om te gaan partyen. Het zou fijn zijn als je poederski’s hebt, maar het is niet verplicht. De inschrijvingen openen op 20 december om 13:15 via de forms. In de form vind je een betalingslink, je aanmelding wordt pas in behandeling genomen nadat je deze betaald hebt. Je plek is bevestigd als je hier een mail van ons over ontvangt. De inschrijvingen sluiten woensdag 27 december.

Ga ook even na hoe je verzekerd bent voor off-piste skiën met een gids. Het verschilt per reisverzekering of je wel of niet verzekerd bent als je onder begeleiding bent van een gids. Twijfel je? De NKBV heeft een goede verzekering voor 40 euro.

Vragen? Mail wispo@yeti.alpenclub.nl !

Als er meer info is zal die hier er bij worden gezet, dus houd de site vooral in de gaten.

TL;DR

• Wat: off-piste cursus
  • Wie: groepen van 8, onder begeleiding van een gids
  • Waar: Alpe d’Huez